sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

ryppyvoidetta ja vaahtokarkkia.

Heissan! Se on vklp ohi taas ja rahat meni ja käteen jäi pari rääsyä ja helyjä. Aika menee niin hullun nopeesti. Perjantai on taas ihan tosi pian. Nyt just ei haittaa vaikka se meneekin nopeesti kun on jotain mitä odottaa. Mä odotan suviksia. Mä pääsen sinne! Enään reilu kaks viikoa. Oon Ihan fiiliksissä. Niitä oottaa ihan niinku pienenä. Sillon kun se oli vielä kesän kohokohta. Ja onhan se vieläkin, mutta erilailla. Ei enää samanlaista kun pienenä. Olis kiva olla vielä pieni. Jos saisin toisen mahdollisuuden, eläisin enemmän hetkessä enkä hukkaisi aikaa turhaan haaveiluun niinku ruukaan.

Kerronpa jotain mun tosi kivasta vklpsta. Perjantai oli super lepponen päivä. Varasin lennot Suomeen ja tänne takasin. Aion olla Suomessa koko elokuun ja meen luultavasti töihin TK:seen. Meille tuli käymään Sofia ja Elisa Suomesta, tämän perheen entinen aupair ja sen kaveri. Sofia oli tässä perheessä neljä päivää yhtä aikaa mun kanssa sillon kun tulin. Siinä jo vähän kerkes tutustumaan.

Lauantai aamuna lähdettin tyttöjen kanssa Kingstoniin shoppailemaan. Oli niin lämmin päivä. Kingston on tosi kiva paikka, jos jotain haluaa löytää ilman hermojen menettämistä, toisin kuin Lontoo. Lontoo on huikee paikka, mutta mulla ei oikeen kärsivällisyyttä oo siellä shoppailla. Tulin aika aikasin kotiin, enkä siltikään löytänyt mitää muuta kun pokkornia. Illalla oltiin lastenvahtina katottiin UK:n Talenttia ja syötiin pitsaa. Kyllä maistu.

Sunnuntai aamuna lähettiin taas shoppailemaan, ylläri ylläri. Mentiin uuteen Westfieldiin. Löysin kaks normi pitkähihasta trikoo paitaa, harmaan ja valkosen. Kotiin tullessa huomasin että olin ottanut toisen niistä väärän koon. Kyllä ärsytti, mutta eiköhän se mahdu kun vähän laihistaa. Löysin yli hienon t-paidan. Se on muuten valkonen, mutta hihat ja yläselkä on mustaa "nahkaa". Löysin myös kaks kaulakorua ja sormuksen. Aattelin, että josko se olis aika pitää vähän taukoa shoppailusta ja säästää rahaa. Peräkärryähän tässä pian tarvii sitten kun Suomeen takasin meen. Tuli niin hyvä fiilis tänään ihan tosi pienestä asiasta! Pari kuukautta sitten tapasin yhen brittitytön, se on myyjänä Westfieldissä. En ollut nähnyt sitä sen jälkeen. Tänään olin kävelemässä sen ohi, niin se sano et hei tyttö mä muistan sut, mitä sulle kuuluu ja miten sun elämä, jne.. Juttelin siinä sen kans aika tovin. Sitten kun olin lähössä niin se halas ja sano että oot niin sulonen, tuu taas pian takasin. Kaikki paikalliset kaverit täällä on poikia mitä mulla täällä on. Oli ihan niin kiva jutella jonkun tytön kanssa. Olis muutenkin kiva saada täältä tyttö kavereitakin. Vähemmän hyvä fiilis tuli kun kuulin yheltä tyypiltä, että pitäs alkaa käyttämään silmäryppyvoidetta. Teki mieli iskeä koko ryppyvoide sen ukkelin naamaan.


Ihan ehdoton kauppa ykkönen! 









Rakastan mun lebardipaitaa!

Moi moi. Mä painelen nukkuun. Huomenna maanatai, viikon paras päivä ehottomasti! See ya guys. 

8 kommenttia:

  1. Mäki haluan tonne shoppailemaan!!

    VastaaPoista
  2. Tulin aika aikasin kotiin, enkä siltikään löytänyt mitää muuta kun pokkornia. < RRRRRRRAKASTAN tota lausetta! Ihana ellu täällä! <3

    VastaaPoista
  3. heii huikeeta et oot saanu blogin pystyyn. musta tuli just sun vakkarilukija! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä yritän parhaani ja opetella käyttämään. En oo nimittäin mikään ihme näitten juttujen kanssa :D

      Poista
  4. voi elli ja ellin ostokset!! Säästä vähä rahaa et saat shoppailla suviksiski ;D t.äiti

    VastaaPoista

A penny for your thoughts ^^