torstai 6. kesäkuuta 2013

good day. bad day.

It is a good day ja bad day.. Eilen oli super huono päivä. Keskiviikot, perjantait ja vklpt on yleensä parhaita päiviä mutta nyt ei mennyt ihan nappiin keskiviikon suhteen. Vitkuttelin sängyssä, kunnes pääsin ylös joskin muutaman tunnin myöhässä suunnitelmista. Siivoilin ja lähin uuteen Westfieldiin ettiin mekkoa kaverin häihin, oon kaasona. Oon niin innoissaan tuosta virasta. Löysin ihan täydellisen mekon, vähän shampanjan värinen. Pelkäänpä että toi on liian vaalea häihin, kun morsiamellehan on valkoinen varattu. En vielä ostanut sitä, pitää viel katella jos löytyisi vielä parempi eikä niin tätimäinen tanttu. Jännittää ihan hulluna ne häät ja odotuttaa. En oo aikasemmin kaasona ollut. Koko eilinen päivä meni Lontoossa. Oli suunnitelmmissa nähdä yhtä  armasta kaveria, Samia. jota en ollut aikoihin nähnyt. Mut suunnitelmat meni ihan pieleen, joten siitä moinen bad day.. Ja jos suunnitelmat menee poskeleen siitäkös minä ärsyynnyn. Sellanen mä oon, pitäs opetella joustamaan. Sami on ihan huikee tyyppi, yks parhaimmista kavereista täällä. Sellanen, jota puolestakin sanasta ymmärtää ja on samalla aaltopituudella sen kans. Tykkään siitä niin paljon. Se on puoliks srilankalainen ja intialainen. Kuvaa siitä en uskalla laittaa, taitais tykätä kyttyrää. Joten säästänpä itseni sälkäsaunalta.

Hullun moni aattelee, että englantilaiset ihmiset on punatukkasia ja pisamanaamaisia. Mäki ajattelin ennen ku tulin tänne ja hokasin että pahus näytänkin ulkomaalaiselta. Ulkonäöstä näkee ihan tosi paljon mistä on. Eilen ainakin kolme tyyppiä mainitsi mun valkosista kulmakarvoista ja ripsistä. Nyt varsinki kun oon palanut ja ne oikeen erottuu. Kassatyyppi tokas vaan oho, kaikki karvat valkosia. Ehh, hei vaan sullekin. On erehytty luulemaan Peppi  Pitkätossun näyttelijäksikin, toivottavasti en ihan niin vanhalta näytä.


Tässä mun tätimäinen tanttu, tässä kuvassa se näyttää vähän vaaleammalta kun se oikeesti on.

Nam! Maistu.

Tänään on ollut niin hyvä päivä, sain hommat tehtyä het ihmisten aikaan.. Laitoin lapset kouluun ja silitin 12 miesten kauluspaitaa, mikä tuntui ainakin miljoonalta kauluspaidalta. Siivosin yläkerran ja nyt oon vaan röhminy tuolla auringossa. Nyt enää lapset koulusta ja sit on mun vlkp alkakoon!









True words! 


Nyt hakeen kakarat koulusta. Have a nice weekend guys! x

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

A penny for your thoughts ^^