tiistai 4. kesäkuuta 2013

ME.

Moi! Finaly mäkin pääsin tähän nykyaikaan. Mä tein sen mitä oon kauan aikonut tehdä.. Oman blogin. Lähinnä kuulumisia, kuvia ja omia plärinöitä varten läheisille ja ihan kenellä vaan kiinnostusta on lukea ja katella.. Käyttää en vielä oikeen osaa, mutta parasta aikaa yritän opetella. Josko sen siitä oppis. Anyway, minä oon minä. Elli. 20v naisen alku Suomesta. Tällä hetkellä Briteissä elelen ja vietän leppoista aupair elämää jo tokaa kertaa. Rakastan tätä. Tässä samaisessa ihanassa perheessä oon missä olin jo sillon ekalla kerralla. Kolme rakasta lasta Tom 10v., Georgie 8v. ja Eliza 5v. Melkeen kun omia sisaruksia. Aikasemmin olin täällä melkeen 10kk ja tällä kertaa tulin tammikuun alussa eli jotain 5kk oon nyt ollut. Tosi moni kysyy et oliks se sen arvosta et toisen kerran lähin. Musta oli. Enkä kadu yhtään. Tokikaa ei ole samanlaista kun sillon ekalla kerralla, mut eri tavalla huikeeta. Ekalla kerralla oli enemmän 'Suomi-kavereita' ja oli paljon läheisempi niiden kans. Nyt on enemmän näitä paikallisia kavereita ja niiden kanssa on läheisempi. Ja nyt on enemmän nähnyt tätä mitä elämä täällä oikeasti on. Ekalla kerralla kaikki oli uutta ja joka asia oli et wow, eikä kieltäkään niin hirveän hyvin osannut. Nyt on rohkeampi kun aikasemmin, kielikin sujuu paljon paremmin. Tämä perhekin on niin paljon läheisempi.


Mä ja kaksi ihanaa.<3










Tänään oli ihan yli lämmin päivä ja ihokin haisee ihan Espanjalle. Aurinkorasvalle ja palaneelle.

Ciao!
Elli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

A penny for your thoughts ^^