keskiviikko 15. tammikuuta 2014

home sweet home.

Niin vaan jää aina kirjottamatta. Joko oon niin super huono kirjottamaan tai vaan niin tylsä eikä jutun juurta löydy. Anyway. Mä oon takas Suomessa! Ja vieläpä aika hyvillä fiiliksillä toisin kuin ensi oletin. Tulin kotiin pari päivää ennen joulua. Vastaanotto oli tosi tunteikas ja oli niin ihana tulla kotiin. Pikkuset arkoina katteli ja ihmetteli. Eihän tuo ihme ollut, mä olin ihan eri näkönen kun lähtiessäni. Vietettiin joulu koko perheellä, oli tosi ihana joulu vaikka se oli jo ohi ennen kun edes kerkes alkamaan. Tämä joulu oli vika yhteinen joulu meijän koko perheellä tälläisenään. Mun pikkuveli on nimittäin menossa naimisiin ennen ens joulua. Hassua. Joulun jälkeen meninkin takasin töihin terveyskeskukseen. Uus vuos yö meni töissä kans ja töissä oon elokuun loppuun asti, sit ihan mun omaks ilokseni mä taas suuntaan jonnekin muualle. Norjaan, Ruotsiin, Taskaan ja Uuteen Seelantiin ois ihan hirvee hinku päästä.

Oon saanu tutustua ihan uskomattoman hyviin tyyppeihin jo näin pienessä ajassa nyt Suomessa. Huippu huomata, että on niitäkin ihmisiä jotka on niin paljon samalla aaltopituudella kun itekin ja niin samanlaisia. Ja miten vapaa niiden kans voi olla, ihan kun aina olis tuntenu.:)

Reilu viikko sitten saattelin mun pikkusen veljen Niinisaloon armeijan harmaisiin ja toinen veli lähti Vekarajärvelle, harmaisiin sekin. Mun pikkuveljistä on tulossa isoja pikkuveli-miehiä. Oli tosi haikea fiilis jäädä kattomaan kun Make lähti talsimaan kassi olalla porttien toiselle puolelle. Mutta se lohdutti, että turvallisessa paikassa ovat eikä tarvi olla huolissaan niiden tekemisistä siellä. Kunhan eka paikkansa siellä löytävät ja asettuvat. Odotan hulluna, että ne tulee ekoille lomille nyt viikonloppuna. 

Millin on ikävä takas Britteihin ja ikävä hulluna niitä ihmisiä, joihin siellä tutustuin. Mutta takas ei hirveästi houkuttele mennä ennen kesää sään suhteen. Paljon on uusia suunnitelmia ja tavoitteita tälle vuodelle, yhtenä tärkeimpänä ammattikorkea tietty. Vielä on pikkasen aikaa päättää mitä opiskelemaan, kätilö, tradenomi vai matkailu. Muista jutuista sitten kuulettekin myöhemmin, jos ne ottaa tuulta siipensä alle. Jänskättää. :)) 

Thats for you Rikki as I promised! Rikki is the greatest and the most awesome guy I ever met. Was that enough, is there anything else that you want me to write about you Rikki?

Hyvää Uutta Vuotta teille kaikille! Toivottavasti tää vuosi tuo tullessaan mitä ikinä oottekaan toivonu ja luvannu.:)

















1 kommentti:

  1. Ihania kuvia, kyllä tuli suuri ikävä britteihin! Itse en ole nyt yli vuoteen ollut, vaikka ennen kerran vuodessa kävin. Ihailen sitä, miten sä siellä olet näyttänyt seikkailevan ja kävit vaikka missä, kun taas mä melkein koko ajan vietän vaan siellä, missä se perhe asuu :D

    Mukava, että kirjoittelet edes välillä tänne! Oikein paljon tsemppiä ja onnea sulle tähän vuoteen ja sun suunnitelmiin, toivottavasti ne toteutuvat. Niin vaan sitä asiat tuppaa järjestymään <3

    VastaaPoista

A penny for your thoughts ^^