perjantai 26. heinäkuuta 2013

suunnitelmia.

Hirveästi anteeksi kun en olee pitkään aikaan mitään kirjotellut ja nyt tällänen pikainen postaus. Kiireinen en ole ollut, joten se ei ole tekosyy, muuten vaan en ole saanut minkään näköstä tekstiä aikaseksi. Mun onnekseni kuuma-aallot on mennyt menojaan, eikä mun tarvi olla enää naama nutturalla. Oon täällä itkseni hurrannut, sää on vihdoin palautumassa niihin normi kuvioihin, toivottavasti. Mulla menee oikeen mukavasti, oon ihan hullun onnellinen. Monta syytä olla, mutta ei mitään tiettyä. Täällä on koululaisilla alkanut loma ja mäkin oon ollu ihan toimettomana muutaman päivän. Tänään saan taas pakata, ja maanantaina suuntaan taas Suomeen viideksi viikoksi töihin terveyskeskukseen, haikeat on fiilikset. Vähän jännittää kuinka paljon asioita on jo tässä ajassa unohtunu, mutta eiköhän se siitä taas päähän palaudu kun sinne pääsee. Ihan kiva mennä takasin vähäksi aikaa.

Mulla on suunnitelmia, ihan huikeen kivoja sellasia. Oon etsimässä täältä töitä ja kämppää. Haluan kokeilla elää täällä niin kuin aikuset. Tehdä töitä, maksaa laskuja ja ostaa ruokaa omaan jääkaappiin. Ja tehdä sellanen oma koti. Oon kerran nuori ja vapaa. enkä sitoutunut muuhun kun puhelimen kytky-maksuun, niin miksi en kokeilisi. Uusia juttuja ei voi kokea, jos ei heittäydy ja anna niiden tapahtua. Oishan tuo mukava mennä jonnekin uuteen paikkaan välillä, eikä seilata tätä Suomi Englanti väliä enää. Voihan mä täältäkin matkustaa. Jos muutkin ihmiset voi niin kyllä minäkin ihan varmasti. Jos en mitään työtä löydän, sitten takasin Suomeen ja luultavasti opiskelemaan jotain. Mutta nuo on vasta unelmasuunnitelmia, ne voi vielä muuttua. Mikään ei ole vielä varmaa. Minä lähen pakkaamaan ja siivomaan Sydämeeni joulun teen -tahdissa.





2 kommenttia:

  1. Ihania suunnitelmia! TYKKÄÄN!!!! <3
    ;) ja voin sit tulla käymään sun luona.

    VastaaPoista

A penny for your thoughts ^^